CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2013. január 5., szombat

karácsony 2012 folyt.

Tudjátok, valószínűleg van egy csomó féle lista a snassz és felesleges karácsonyi ajándékokról a világban. Olyanok, amiken szerepel például a zokni, a nyakkendő, a bögre, vagy a giccses, illatos gyertya. És mondjuk a morzsaporszívó....
Én ezek ellen a listák ellen fellázadok. Nem csak azért, mert a tesóim kaptak tőlem lábtyűt idén, és mert az egész családnak készítettem bögréket, hanem mert én igenis szívesen kapok urabocsá' unalmas, de hasznos ajándékokat. Nálunk a "zokniból sosem elég" jelige amúgy is egész évben érvényben van. De most kifejezetten a morzsaporszívóról akarok írni. Nem vagyok biztos benne, de feltételezem, erre 10-ből 9 ember azt mondaná, felesleges. Pedig hajaj, milyen messze van a feleslegestől. Pár hónapja valami biztos kiborult, vagy szétszóródott, már nem emlékszem, de hangosan dünnyögtem, hogy a "fene egye meg, ha lenne egy kis kézi porszívóm mennyivel könnyebb lenne...". Ezt a Borsó ügyesen elcsípte, így karácsonyra meglepett ezzel:
Hogy ez mekkora találmány. Nem tudom persze, hogy mikor ununk majd rá, lehet egy év múlva az alagsorban fog porosodni, de egyelőre ezt el sem tudom képzelni, mert nap, mint nap segít. Tudom szánalmas, ha az ember egy morzsaporszívó iránt táplál érzelmeket, de én egyszerűen imádom. A végén még nevet is adunk majd neki.... :-))
A Borsó elmesélte a sztorit, ahogy megvette. Ő nem az a "jó korán nekilátok az ajándékokat beszerezni "típus, konkrétan ha jól sejtem 22-én indult el a városba, hogy akkor hajrá. Persze az elektronikai boltok már teljesen ki voltak fosztva, végre az egyikben megtalálta ezt, ami tetszett neki. Aztán ott felejtette. Mikor visszament érte rákérdezett röhögve, hogy "A morzsaporszívó még meg van, ugye, gondolom senki nem vesz karácsonyra ilyet". Erre a mellette álló párból a srác arcáról lefagy a mosoly, és közli, hogy de. A csaj meg: "Miii, azt kapok karácsonyra? :-) " Srác: "Mért, nem tudtad? ...Basszus." :-)))) Hát, a Borsó már csak ilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése