CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. december 26., szerda

karácsonyi bögrék

Íme. Idén a családnak szánt saját készítésű ajándékaink közül valók a lenti "műalkotások". :-) Jó volt őket rajzolni, meg lesni a sütőben ahogy ráég a festék, ....ilyen tuti nincs másnak, még ha kicsit bénácskák is . :-)
bögrék eleje
bögrék hátulja
Amúgy idén az ajándékokkal azt hiszem taroltunk, legalábbis Borsóval egymásnál mindenképp. Mindketten beletaláltunk szerencsére. Én például - habár tudom röhejesen hangzik - óriási meglepetést kaptam. Egy Bosch IXO elektromos csavarbehajtót! 
Lehet, hogy elsőre ez öncélú pasiajándéknak tűnik, de nem az, mert irtóra szerettem volna egy ilyet, ráadásul ez kifejezetten női cucc, és még borsörlő adapter is van hozzá (amivel tisztában vagyok, hogy milyen lehetetlenül felesleges, de akkor is :-), meg ajándék kis szerszámos láda, amiben csak az én szerszámaim lesznek (amik még nincsenek). Már töröm a fejem, hogy mit kellene felcsavarozni és hová.... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése