CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. december 8., szombat

adventi "koszorú" 2012 - egy hét csúszással

Múlt hétvégén nem jutottam el a karácsonyi dekorációk elkészítéséig, azaz csak nagyon ad hoc módon pár dolgot kiszórtam ide-oda. A koszorúhoz nem volt sem fenyőág, sem koszorúalap, sem hangulat, így halasztottam a témát és szimplán egy mécsest égettem.

Egy nehéz és sok aggódással teli hét után ma végre pótoltam a lemaradást, így holnap kapásból két gyertyát gyújtunk majd meg. Jó érzés volt végre ezzel foglalkozni kicsit, arról nem is beszélve, hogy kint szakadt a hó, az egész udvar fehér lett. 
Közben Borsi is kidőlt, megfázott, de persze havat lapátolni azért kiment....mit is mondhatnék...FÉRFIIIII.... :-)

Egy őzgerinc formát vettem elő, mivel koszorúalapot azóta sem sikerült beszereznem. Kicsit dekoráltam még a lakásban is, majd lehet megmutatom... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése