CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. április 29., péntek

K.O.

Nem. Nem akarom elhinni, hogy tényleg van tavaszi fáradság. Annyira logikátlan. Mikor végre megint süt a Nap és elvileg feltölt minket pozitív energiával.
Persze ma egész nap borult volt és esett. Szakadt. Hulla vagyok. Ez afféle érzés, mikor órákra csak belegömbölyödnél a fotelbe behunynád a szemed és ezt hallgatnád:
Ha már itt tartok. Én úgy haragszom a Kurt Cobain-re (vagy ha nem öngyilkos lett akkor másra). Még nem voltam 12 mikor meghalt és ez nem ér. :-(
Mindig ha rá gondolok nagyon szomorú leszek. A fenti felvétel a '93-as New York-i Nirvana unplugged koncertről van. Szerintem ez a koncert meghatározta a mi és a mi előtti generációk tinikorát. A Borsóék a halálakor egy perces néma csöndet kértek a kémia tanártól. Karót kaptak. :-)
Jöjjön hát Borsi kedvence:
E hónapban volt 17 éve, hogy meghalt.
Felmosórongy kedvem van...igazságtalan világ...utálom.
Mindegy. A környezetet akkor is védenünk kell. :-)
Ha már utálkozós hangulatban vagyok hadd mondjam el, mennyire gyűlölöm a mikrót. Alattomosan felkínálkozik, hogy pikk-pakk megmelegítsd benne a kajád, aztán persze molekula-szinten szétrezegteti, hogy ne maradjon benne semmi tápláló. Ráadásul paranoiás vagyok a sugárzástól. Engem nem érdekel, hogy bizonyított, vagy sem, szerintem sugároz.
A sugárzással kapcsolatos beteges hozzáállásom a mindenféle standby-okra is érvényes, erről szól a soron következő Animal Planet-es kisfilm is:
Nem olyan nagy cucc: kapcsoljátok le a sok kis piros és zöld leddel világító kütyüt. 
Ez a véleményem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése