CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. május 2., hétfő

Való ? Világ?

Ez a kifejezés semmilyen szempontból nem tetszik.
1. Való, mint valóságos? Na neee, ezt azért remélem nem kell elfogadnom.
2. Való, mint hogy valamire való, vagy így való (pl. viselkedni)? Csak nem...
Szokás ugye mondani, hogy ha nem érdekel, ne nézd. Jelentem én ezt a teljességig kimerítve teljesítem, mert több, mint két éve nincs tv a környezeteben. Ellenben van internet, amit, háát, sajnos krónikus függőséggel böngészek szinte minden este. Itt ugyan szintén meg van az a tévhitem, hogy megválogathatom, mit olvasok, de valami nem stimmel.
Mer' hogy is lehet az, hogy egyikünk sem olvas, vagy néz sosem semmit a VV 222, vagy ki tudja hány részleteiről, mégis kapásból tudom, hogy van benne Béci, Gigi, Szandika, Alekosz (remélem tényleg mind van :-).
Néha elkalandozok, hogy majdani porontyainkat hogy védjük majd meg mindettől.(..tuudoom, nagyon aktuális kérdés...hehe...jóól van, én mindig csak az adott pillanatban felesleges dolgokon gondolkozom....). Aztán persze nem jutok ám sokra. Majd valahogy megmagyarázzuk nekik, hogy fúj, pfö, pfö, ez csúnya rossz műsor, meg, hogy csúnya nénik és bácsik pucéran bántják egymást benne....ááá, szóval gőzöm nincs, biztos ezért nem vagyok még szülő.

Vaskalapos dolog, ha azt mondom: vissza a cenzúrát? Nekem nem kell sajtószabadság, ha az ez. Uhhh úúúhh, remélem ezzel nem trafáltam bele a médiatörvény körüli mizériába, mert igaz, ami igaz - fogalmam sincs mi van, vagy volt benne, egyáltalán elfogadták már? Szóval teljesen tájékozatlan vagyok a témában. Nem úgy mint Valóékban...
A következő Jack Johnson számot 2005-ben hallottam először (Vivcsi révén) és azóta is nagyon szeretem. Amiről szól: az agyleszívó, bűvös doboz, a TéVé:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése