CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. május 15., vasárnap

Utazni vágyom én...

Valószínűleg a rossz idő miatt, de egész nap elvágyódom itthonról. Elhalaszthatatlan kerti munkák voltak beprogramozva mára, feladat kipipálva, de csúnya esős és hideg szeles időjárás van és volt reggel óta, teljesen átfagytam... Napsütést szeretnék, tengert, bikinit, jegeskávét. A Liverpool is kikapott :-( öööh, én is tagadhatatlanul szomorú vagyok emiatt, de kevésbé a csapatot, mint a Borsót sajnálom inkább, aki most bánatos képpel szörfölget a fórumokon, vígasztalhatatlanul. 
A takarítás megvár alapon én is itt ülök, nézegetem az elmúlt évek utazós fotóit és sóhajtozok. Persze a gondolat cselekvést eredményez - már kiszúrtuk idei úticéljainkat, leosztottuk, hogy ki melyiket szervezi.
Addig is:
Ismeritek a stop motion animációs technikát? Ez azzal készült. Itt a werkfilm is :-)
Marha jó, igaz?

3 megjegyzés:

  1. De Te nem is szereted a bikinit!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez az!
    Ennyire durva volt, gondolhatod....hogy még a bikinit is bevállaltam volna.
    Amúgy meg ne kötekedj :-))

    VálaszTörlés
  3. Na, jó, jó, nem kötekszem...
    Értem én! Meleg, meg víz és lágy szellő. Tenger szag! Már én is várom....

    Ui: megtaláltad hova lehet megjegyzést írni? :)

    VálaszTörlés