CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. április 11., hétfő

ZÖLDségek

Nem sokára, 22-én Föld Napja lesz. Besűrűsödtek igaz? Föld Órája, Föld Napja....ha már így van örülök és megpróbálok picit foglalkozni a "mit tehetünk mi emberek a környezetünkért" kérdéssel. Semmi komoly. 
Nem tudom szoktátok e látni az Animal Planet-en a rövid kis The Animals Save the Planet animációkat. Na ezek olyan aranyosak, rövidek és velősek, hogy mostantól mindig választok egyet. A mai:
Én mindig fagyos voltam. Utálok fázni. Ahogy teltek az évek megpróbáltam egyre kevésbé fűteni, persze nem csak környezettudatosságból, spórolási céllal is. Egyre vastagabban felöltöztem, és közben megszoktam, hogy hűvösebb van. Mára szerintem a hőháztartásom is megváltozott. Nem kell 21 fok legyen ahhoz hogy jól érezzem magam. Szóóóóval, szerintem ne fűtsünk, ha nem muszáj. Tudom elvileg sokkal komfortosabb, de van pulcsi, meleg zokni, miegymás. Télen tök jó a hűvös szobában nagy meleg paplan alatt aludni. (Éjszakára le is szoktuk tekerni a termosztátot.) Állítólag az alacsonyabb hőmérsékletben alvás sokkal egészségesebb is. :-) Persze nem kell megfagyni. :-)
Igaz, ez most, hogy itt a jó idő már nem is aktuális annyira. 
Ilyenkor élvezzük a friss tavaszt - ébredés után mi is kinyitjuk fent az ablakokat és csak úgy árad be a ropogós reggeli levegő, az a finom illat, tudjátok...az a szuper jó érzés. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése