CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. április 8., péntek

A változásról....

Az elmúlt két évben több változás történt az életemben, mint előtte...khm.. nem mondom meg mennyiben, de összesen előtte.... :-).
Persze, az ember felnő, elmegy más városba tanulni, elköltözik, bla, bla, ezeken én is átmentem, de fel is tudtam rájuk készülni, várt változások voltak. 
Most azokról beszélek amik csak úgy jönnek. Nem számítasz rá, nem is biztos, hogy akarod, vagy épp szeretnéd, de nem tudod hogyan, milyen formában, mért, stb.   ....aztán egyszer csak ott van....
Nos, én az utóbbi években tele vagyok ilyenekkel. Egy része az én döntésem volt, a másik nem, de most itt ülök, vigyorgok magamban és igazán hálás vagyok, hogy mindezen átmentem, át kellett mennem.
Jól hangzik, de természetesen őrült sok vívódás van mindemögött, tudjátok sírtam, nevettem, gondolkoztam, mint a Micimackó jó sokat.....aztán valahogy mindig döntöttem. Pedig ez a leggyengébb pontjaim egyike. :-) Szerencsére persze van egy Borsó aki mindenben segít nekem....
"Nem bírom a változást." Ismerős mondat? Én irtó sok embertől hallottam már. Vajon mért van ez? 
Oké, tudom, hogy az állandóság biztonságérzetet ad. Nem vagyok hazudós, nekem is. 
De! Elolvastam több tucat változásról szóló idézetet, meg kínai bölcsességet, meg minden hasonlót, és egy dolog mindben benne van. A fejlődéshez változni, változtatni kell.
Hát, hajrá! Itt állok az épp aktuális előtt, munkát változtattam. Először úgy igazán.. :-) Irtó kíváncsi vagyok, mi vár rám. 
Szóval a mai mottó: Vágj bele, ne félj a változástól! :-))
Szép hétvégét Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése