CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. április 23., szombat

Ünnepek előtt a pénztárnál...

Csak a tévedések elkerülése végett: ez nem ömlengős blog, vagyis nem akar az lenni ...és mivel félek, eme ferde, torzan idilli kép tükröződik mostanában a bejegyzésekből, leírom a ma reggeli bevásárlós élményeim. 
Említettem, hogy le kellett ugranom az ABC-be. 
ABC-be  - Nagyszombaton. Rossz párosítás...
Az első bolt dugig volt, mindenki nyomakodott, ráadásul nem találtam mozzarellát. Milyen üzlet már?? Na sebaj, irány a másik. :-)
Itt is sok ember, de hát mire számítottam? Összeszedtem a cumóm, beálltam a pénztárhoz. 
Először: Kifogtam egy párt, és mögöttük egy nőt - reklamáló típus mindkettő. Kiderült, hogy az általuk választott gyümölcslé nem akciós, így 30!! forinttal drágább, mint hitték. Ó! Rettenetes! 5 perces vita kezdődött..."így verik át az embert.." és hasonlók, mire már majdnem odamentem, hogy én megveszem a vackos iccsijüket, csak ne sztornóztassák már a számlát, az egy csomó idő...
Utána: Nem volt kosaram, a kezem meg majd' lefagyott a hideg zacsiktól, így kedvesen (szerintem :-) megszólítottam a kassza futószalagjánál előttem álló nőcit:
- "Bocs, egy picit előrébb tolom a tojásait, hogy le tudjam tenni a dolgaim, nem gond?", mire ő:
- "Má' mért lenne gooond??!!!" durva morgós hanggal. Genyó. Menj a sunyiba, gondoltam...persze ennél sokkal cifrábban :-)
Most komolyan? Minek idegeskednek az emberek a sorban?? Attól gyorsabban haladunk?
Ajánlom a Belga e témába vágó, iszonyatosan nyomasztó Sorban című számát, amit tekintettel a szóhasználatára nem merek ide behivatkozni.... de nagyon találó :-)
....
Az őszinteséghez hozzátartozik, hogy a pénztárhoz háromszor álltam be (mert mindig eszembe jutott, hogy kell még valami) és kétszer váltottam sort, mert "persze megint az én sorom nem halad".... hááát ...egyik kutya én meg az eb... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése