CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2013. február 20., szerda

belügyes humor

A héten többszöri alkalommal az ÉTDR felhasználói kézikönyveit böngésztem a neten, okosodás céljából. Mindeközben ilyen gyöngyszemekre bukkantam:

Nem tudom elsőre fel tűnt-e a szerkesztők magasröptű poénesője....Nekem először a Skiccpau Szilárdon akadt meg a szemem, de aztán tegnap este Borsóval mazsoláztunk és kezdtük felfedezni ezeket a rejtett értékeket. Dr Közú Tamara, Érdek Lőrinc, Káv Éva, Beruhá Zoltán és társai. 
Hááááát... én ugyan könnyesre röhögtem magam, de nehogy félreértsetek, pusztán csak azért, mert van az, ami már annyira gáz, hogy jó. 
Belegondoltam, hogy szegény kézikönyvet összeállítóknak biztos milyen gyorsan és kapkodva kellett összerakni ezeket az anyagokat - így is egy hónappal később lettek csak feltöltve, mint hogy a rendszer élesbe lépett - és hogy remélhetőleg sokat éjszakáztak emiatt és fáradtságukban már csak ezzel tudták magukat szórakoztatni. Meg engem.... :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése