CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2013. február 10., vasárnap

ajándék fogasnak ne nézd.....

Történt ugyanis, hogy karácsonyra az egyik meglepetésem az volt a Borsó részére, hogy kapott egy saját készítésű és kizárólagos tulajdonú fogast a hálóba, ahol csak az ő ruhái lóghatnak. Az első bibi a saját készítésnél adódott, mert én tök ügyesen kinéztem a DIY oldalakról, hogy milyen pofon egyszerű ez kérem, ami gondolom, ha lett volna eszközöm az is lett volna. Így nagyrészt apukám segítségével készült el a fogas, ami első körben így nézett ki.
A fogantyúkat a Boróka otthonboltban szereztem be, direkt szerettem volna ilyen csicsásra. A gond több lépcsőben jelentkezett. Először az összeszerelésnél, ahol kiderült, hogy a csavaros része túl hosszú, így le kellett vágatni belőle.
A második probléma már használat közben jelentkezett, miszerint ugyanis ezek a fiókgombok tökéletesen alkalmatlanok akasztás céljára. Nincs mit szépíteni, ezt nagyon elbénáztam, tiszta nő aggyal álltam a dologhoz, csak a külsőt néztem, a funkciót nem. :-S Ciki....
Szerencsére az ötből egy fajta működőképesnek bizonyult, ennek a kialakítása akasztásra megfelelő, így gyorsan januárban vettem még belőle 4-et.
Persze ezeknek a csavarhosszából is kellett vágni, amit ma Borsó apuja pikk-pakk meg is oldott, így végre elkészült a fogas. Már csak festeni kéne,de azt majd tavasszal ,vagy lehet, hogy soha. :-)
És hogy ez az ajándék egy kicsit öncélú is volt a részemről az tagadhatatlan. :-)
Nézzétek: Ilyen volt......
Ilyen lett......
 Nekem bejön. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése