CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. november 5., hétfő

csak röviden

Ma este beszélgettünk, szóba került az alapjáraton nem túl önbizalom-teljes jellemem is, és ismét, mint már oly sokszor, rákérdeztem a Borsinál, nagyon nehéz esetnek gondol-e. Szeretem, hogy őszinte. Azt mondta: Legtöbb lány, akit ismer olyan, mint a Paint. Könnyen kezelhető, alap dolgokat gyorsan meg lehet vele rajzolni, egyszerű átlátni, hamar sikerélményt okoz. 
De én olyan vagyok, mint a Photoshop. Túl sok, túl összetett elsőre, néha bosszantja is az embert, hogy mért ennyire bonyolult, aztán kezdi átlátni, megérteni és rájön, hogy milyen sokrétű és hogy az igazán nagyszerű dolgokat Photoshop-pal lehet művelni, és már nem akar többet könnyű és egyszerű Paint-el rajzolni.
ÓOOOOooohhh! Hát, ilyen szép bókot még tényleg sosem kaptam. :-)))     
(igaz először valami "autót és repülőt vezetni" párhuzamot kezdett el, aztán jött ez, hogy ez szemléletesebb..... :-) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése