CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. november 17., szombat

patika szekrény 2.

Nem is tudom, mért hívom patika szekrénynek, igazából egy mosdó feletti kis szekrény lesz belőle, ha egyszer kész lesz. Ma haladtam a múltkor elkezdett munkával. Életem első bútorfestéséről beszélünk, ugye. :-) A hangulatom nem egészen volt olyan, mint szerettem volna, összevesztem a nagyobbik tesómmal, azaz inkább ő velem, ezért kicsit lehangolt vagyok ma, de a lényeg a lényeg: a munkának mennie kell. Jó is volt csinálni, mert terápiás hatással bírt rám feladat.
A csiszolást már múlt héten befejeztem:
Ma az alapozó festés fázis jött. Izgultam, de ez meglepő módon, nem egy ördöngösség. Először felkentem ecsettel, aztán száraz teddy hengerrel átmentem rajta még (ahogy az akicsiház blogról tanultam :-). Első körben kicsit kevéssé, majd a következő adagnál kicsit túl hígítóztam a festéket, de talán jó lesz. Igazából marha jó csinálni, buli, én a festékszagot is szeretem, de azért a bejárati ajtó, meg egy kis ablak is nyitva volt. A szekrényajtón lévő üveget nem kíméltem, mert az tükörre lesz cserélve (amúgy meg persze festőszalagom még nincs is), így a frontját lealapoztam. Nem tudom, mi a sorrend - előbb üvegcsere aztán festés, vagy fordítva, de mivel totál sok hígítós festék maradt egy fémpohárban, gondoltam használok belőle amennyit csak tudok. Az a tervem, hogy elteszem így egy üvegbe, mert az eredeti tégelybe nem merem visszaönteni a hígító miatt, de hát persze a járatlanságom mutatja, hogy fogalmam sincs, hogy ez így jó lesz-e, meddig áll el, fel lehet-e még használni. Most  türelmetlenül várom a holnapot, amikor várhatóan kis csiszolás után jön majd rá a zománcfesték. Vagy még egy réteg alapozó? Még utánaolvasok, hogy legyen. De az alapozóból szerintem talán egy réteg elég. Tyűűű, nagyon izgalmas!! 
 
  
 
Alapozás tehát pipa, hamarosan (remélem) jövök a következő lépéssel. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése