CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. október 30., kedd

ha harc, hát legyen harc...

Az utóbbi időben (bár lehet, a legeleje óta már) hatalmi harcokat folytatunk. Borsó vs. én. Semmi extra, csak, hogy kié az utolsó szó, egy-egy vitatémában ki kerekedik felül, döntéskérdésekben kinek az akarata érvényesül végül. (Ki hagyta égve az előszobalámpát, ki nem hozta be a virágokat, mielőtt ellepte őket a hó... stb.) :-)
A filmek terén is vannak gondjaink. Én asszem kétféle kvázi műfajt szeretek: a művészfilmeket, mindenfélét, de főleg a spanyolt, mexikóit. És a nyálasat. Amihez üres fej és pokróc és mondjuk rosszabb esetben tea, jobb esetben forró karamellástej kell. Na és még a XX. századdal kapcsolatos dokumentumfilmeket, főleg, ha társadalmi kérdéseket boncolgat. És a polgárpukkasztó témákat is... na jó, lehet van még pár. Lényeg, hogy a "nem félős" filmek jöhetnek. ÉÉÉS végülis minden, ami nem misztikus, vagy sci-fi, vagy számomra röhejesen valótlan. Egyszer Ágika barátnőm erőszakot alkalmazván kényszerített, hogy végignézzem az Elveszett gyerekek városa című műremeket. Abba kicsit belehaltam...
Na szóval itt a gond....
Pókember???!!!!.....ne már, hát ilyen nincs.... jóóó, az mondjuk mese eredetileg. De Csillagok háborúja???!!! Terminátor???!!! Na, ezeket egyszerűen nem tudom befogadni. Persze tisztában vagyok ám vele, meg elismerem - ez az én korlátozottságom. A Borsi nyitott az ilyesmire. A semmitmondó, amerikai, kliséktől hemzsegő sz.rt meg utálja. (Tegnap néztünk egy annyira gáz, amcsi katona voltam vmelyik arab országban és hazatérek a harctérről de pszichés gondjaim, rémálmaim vannak, de szerelmes leszek egy lányba akinek egy szerette a fronton meghalt csodát, hogy már könyörögtem a Borsinak, hogy kapcsoljuk le, de nem engedte. Azt mondta, ezt most végigszenvedjük. ...Aztán 20 perccel később mégis inkább egy másik filmet kezdtünk.)
Szóval csata van a nappaliban. Alkut kötöttünk a közös filmezéseink érdekében. Valamit valamiért.
Predátort cserébe a Büszkeség és Balítéletért. Aztán Borsi rájött, hogy a Predátoron halálra röhögném magam és az úgy nem jó, úgyhogy helyette Gűrűk Ura trilógia a teljes B és B 6 részért.
Úgyhogy kemény estéink lesznek.
Borsó kezd majd a BBC általam úgy imádott lányregény feldolgozásával, utána jövök én....azaz hát mindkettőt együtt, ugye...  :-)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése