CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2011. szeptember 8., csütörtök

isteni és magyar

Bár irtó reklámszagú így kezdeni, de hallottatok már a Cserpes Sajtműhelyről? 
Én először a Káli-medencében a teljesítménytúrán találkoztam vele, ott a startnál, illetve a salföldi pálos kolostorromnál az ő vaníliás krémtúrójukat és rudijukat adták energiaforrás gyanánt. Nincs mit cicózni - irtó finom volt. Kapuvári székhelyű a cég, gondoltam erről ennyit, nálunk úgysem kapható, legalábbis sehol nem láttam. Erre tessék. Van, sőt nem is egy boltban. Itt a kertvárosban is kapható, juhúúúú. Ma hazafelé tekerve eszembe jutott, mennyire kívánom, gyorsan arra kanyarodtam.
Most pedig itt falom a Cserpes ribizlis joghurtot a monitor előtt és majd elolvadok a gyönyörűségtől, olyan eszement finom és olyan büszke vagyok, hogy ez egy kisvállalkozásból indult igazi magyar vállalat. Olyan jó, hogy mi ilyet is tudunk. :-)
Ezen elgondolkozva fejben próbáltam felsorolni, hogy mi az, ami még hazai és imádom. Mondjuk a Noszlopi Finomságok? Igen, húúú és van egy néni Becsvölgyén aki a Göcseji Csuda Jó Dzsemet csinálja. Ezt apa szerzi be nekünk mindig, családi szinten. De ha elrugaszkodok a kajáktól itt van nekünk például a Meska. A legjobb fülbevalóim mind innen származnak. A Tisza cipőről ne is beszéljünk. Bár az e pillanatban pont nincs nekem. :-(
Na mindegy is, lényeg, hogy most tök elégedett vagyok, mondván, ha keres az ember igenis talál, ráadásul milyen szuper jó dolgokat, helyben. Nem kell ehhez nekem aztán semmilyen Nyugat-Európa, meg USA, Kína meg végképp nem. Amúgy is annyira elegem van az idegen majmolásból. Itthon fogyasszuk hazait. Már amennyire ez megoldható manapság.... :-)

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése