CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2012. január 25., szerda

tea ....újra meg újra

Tudom, hogy egyszer már tettem említést a kedvenc (egyik..) teámról. A Clipper-ről. DE! Most megint. Mert ma szembesültem ama csodálatos ténnyel, hogy meglepő módon a dm üzletekben is kapható, nem tudom mióta, mert eddig sosem vettem észre. Igaz horror áron, már ha az eredeti angol árakat nézem... nem baj, "ma megérdemlem" alapon (nem volt ám semmi különös napom :-)..gyorsan vettem egy doboz ilyet:
 hhjajj, irtó finom, és illatos...
és... hogy ne legyen reklámszagú az egész (mindig félek, ha valami terméket dicsőítek, hogy visszatetsző...), szóval elejét véve a dolognak kapásból belinkelek egy reklámjukat úgy ahogy van, mert szerintem nagyon cuuuuuuukiiiiiii:
Nos. Ez ennyi. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése