CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2014. március 21., péntek

7 hét

Lédike tegnap volt 7 hetes. 
Szép napunk volt, reggel anyukámnál volt a lányka, míg én fodrásznál, patikában, postán és Vanda anyukájánál a bölcsiben jártam. Jó kör volt, sok mindent elintéztem, meg jó volt kicsit egyedül... A Léda és anya is jól elvoltak, ez volt az első alkalom, hogy anyukámnál ott hagytam egyedül, szóval ezt sikernek könyvelhetjük el.
Aztán szép tavaszi hangulatban folytatódott a délelőtt, sőt még a délután is. Valahogy így:
11-ig kint aludt
közben én végre szörfölhettem :-)
ebéd után így folytatta
végül játszottunk
Hát. Sok ilyen napunk legyen. :-) Bár eddig a maira sem panaszkodhatom. 
Egyre csak nő és nő, szépül és okosodik a mi kis hercegnőnk. És cseppet sem vagyok elfogult... :-))))))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése